Workshop "Hvordan skaffe meklingsoppdrag" i samarbeid med JUS

January 24, 2024

Som etterspurt av våre medlemmer har Meklingsforeningen gleden av å tilby et spesialkurs i samarbeid med JUS. Webinar/workshop "Hvordan skaffe meklingsoppdrag" er tilrettelagt for deg som vil øke aktiviten for å skaffe deg meklingsoppdrag.

Kurset består av to deler hvor du kan delta i grupper og utarbeide metodikk for egen aktivitet for å skaffe meklingsoppdrag.

Del 1: 6. mars 2024

Del 2: 17. april 2024

Medlemmer i Meklingsforeningen får en solid rabatt og betaler kun kr 1000, sammenlignet med ordinær pris på kr 3000. Medlemmer får rabattkoden tilsendt på e-post og må selv legge den inn i påmeldingsskjema hos JUS når de melder seg på.

Ta kontakt på post@meklingsforeningen.no dersom du ikke har mottatt rabattkoden. Husk å betale årets medlemskontigent kr 500 til Vipps 664799.

Link til påmelding og mer informasjon: https://www.jus.no/kurs-og-utdanning/workshop-hvordan-skaffe-meklingsoppdrag/

Påmeldingsfrist er 6. februar.